
Päällikkö -palvelu takaa sen, että ICT-asiat ovat yrityksen johdon hallinnassa.
Päätöksenteko on helppoa, kun samalla puolen pöytää istuu vankan ammattitaidon ja kokemuksen omaava ICT-alan ammattilainen. ICT-kustannukset, budjetoinnit sekä kehityshankkeet ovat hallinnassa, järjestelmällisesti suunniteltuna. Säästät aikaa, rahaa ja teet hyviä ratkaisuja.

Asiantuntija -palvelu takaa sen, että tekninen apu on aina saatavilla, kun sitä tarvitaan.
Asiantuntija huolehtii laitteiden ja ohjelmistojen asennuksista sekä tietoteknisten ongelmatilanteiden ratkaisemisesta. Asiakkaan tulisi saada keskittyä tuottavan työn tekemiseen, joten aika on rahaa silloin, kun ongelmia ilmenee ja työnteko keskeytyy.
Asiantuntijan tehtävä on reagoida kriittisiin ongelmiin välittömästi.

Kartoitus -palvelu takaa sen, että tietotekniikkaympäristön kehittäminen on johdonmukaista.
Nykytilan kartoitus selventää sen miten asiat ovat tällähetkellä toteutettu, jonka pohjalta laaditaan yksityiskohtainen selvitys siitä, miten IT-infraa tulisi jatkossa kehittää.
Kartoitusten pohjalta on saavutettu merkittäviä rahallisia säästöjä, parannettu tietoturvaa sekä kehitetty toimintaympäristön tehokkuutta.

Ylläpito -palvelu takaa sen, että työkalut pysyvät kunnossa, tiedot tallessa ja tietoturva ajantasalla.
Ylläpitosopimus voi kattaa jatkuvan tietotekniikkaympäristön toimintakunnosta huolehtimisen. Tekniset välineet ovat kehittyneet niin, että asiantuntijamme voivat seurata reali-aikaisesti ja automaattisesti asiakasympäristön toimintaa. Asiakkaalle tästä ei koidu suuria kuluja, koska kaikki tapahtuu pitkälti automaattisesti teknisin välinein.
Ylläpito maksaa itsensä takaisin siinä, että tekninen ympäristö pysyy hyvässä kunnossa, tiedot tallessa ja tietoturva ajantasalla.